2016. július 17., vasárnap

Információk a nyárra és az elkövetkezendő időszakról

Louis néha Sally-t "Hercegnőnek", "Édesemnek", "Életem szerelmének" vagy "Kedvesemnek" hívja, de a kedvence a "Hercegnő".



Sziasztok! 
Az előző rész elején kiment a fejemből, hogy leírjam nektek, hogy hogyan is állok nyárra, de mivel még eszembe jutott pár dolog ezért úgy döntöttem, hogy külön bejegyzést írok nektek. Tudom, hogy kevesen fogják elolvasni, reagálni meg még annál is kevesebben fognak, ezért nem is írok egy regényt, rövidre fogom a mondandómat.
Ezen a héten (július 11-16-ig) Horvátországban nyaraltam a családommal, ezért egy picit sem sikerült haladnom a résszel, illetve észrevettem, hogy nagyon alapból nem megy ez a haladás dolog. Ennek több oka is van. Megírom a részt, utána nem kezdem el egyből az újat, mivel nincs ihletem hozzá, aztán ott van a sorozatom, amit imádok és azzal is szeretnék haladni, ezért két napot mindig rászánok. Más történetek olvasásával teljesen le vagyok maradva, már azt sem tudom, hogy miben hol tartottam, de nyár van és én is szeretnék pihenni. Két hetet dolgoztam a nyaralás előtt, természetesen egy irodában, ahol napi hat órát ülök a gép előtt, ezért kicsit nehezemre esik minden nap itthon is leülni az asztalhoz és csak írni. Valószínű, hogy június 25-től megint két hetet megyek majd dolgozni, utána pedig van még három hetem a nyárból, amit szeretnék tényleg csak pihenéssel eltölteni, na meg kis írással és sorozat nézéssel. Szóval azt a döntést hoztam meg, hogy már nem a szerint fogok haladni, hogy keddenként legyen rész, vagy kéthetente kedden. Tudom, aki idáig eljutott, az most elküld egy melegebb éghajlatra, de nem bezárni vagy szüneteltetni szeretném a történetet.

  Szimplán mostantól kéthetente lesz rész bármelyik napon! 


Lehet hétfőn, vagy esetleg csütörtökön, szóval bármelyik napon, de ígérem a két hetet be fogom tartani mindig!
Illetve szeretnék egy kis türelmet a 14. részhez. Elérkeztünk a történetben egy forduló ponthoz, innentől kezdve már tényleg csak részek kérdése és befejezem Sally és Louis meséjét, viszont nem szeretném elkapkodni, főleg, mert pár nap múlva ismét elutazom így esélyem sincs az asztali gépemet magammal vinnem.


Megértéseket köszönöm, millió puszi, ölelés és hála.
EsmeeH.

Kis infók a 14. részről:
- Louis szemszögből fog íródni
- Sally eldönti, hogy mi legyen a betegségével
- Lesz egy lánykérés
- Benne lesz Louis családja ismét
- Felbukkan egy szereplő, aki miatt Sally és Louis kapcsolata megint egy akadályba ütközik


Sally egyik kedvenc 1D dala a Midnight Memories, mert ez emlékezteti őt Louis-ra és a közös emlékekre.

4 megjegyzés:

  1. Ahah, majdnem azonosak a nyári terveink! Nálam is majdnem ez a helyzet, annyi különbséggel, hogy a sorozataimmal előbb tartok, mint a tulajdon történeteimmel... Sebaj. Behozzuk. :D
    Mindenesetre türelmesen várakozom, és bár nem szoktam rendszeresen kommentelni, amit nagyon röstellek, azért még kijelenthetem: Nagyon szeretem Souis történetét, úgyhogy addig várok, ameddig csak szükséges.
    xx.RS

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor szerencsére teljesen megérted ezt az egészet. :D
      Ja, mindig csak a majd behozzuk, aztán sosem tudom behozni. :D
      Ígérem igyekszem és már a héten megpróbálok részt kirakni! :))
      EsmeeH.

      Törlés